18 شهریور 1403

2:38

خدمات سفارشی

به دست آوردن یک نتیجه مطلوب درتولید،نیازبه مجموعه ای ازعناصردرکنارهم خواهد بود که در روند پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار است. درهمین راستا ما با درک کامل از نیاز های شما و با به کار گیریی از تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه برای بالا بردن سطح ارتقا نهایی محصول شما در کنار شما می باشیم . تا بتوانبم در کنارهم ، با سرفرازی آن چرا که شایسته میهن عزیزمان است تولید و عرضه کنیم ...

ماشین کاری و لیزر

MACHINING

می توانید جعبه های پلاستیکی و فلزی ما را با ایجاد سوراخ ها و برش های مورد نیاز خود تغییردهید. اگر قبل از ثبت سفارش تعداد زیاد، مایل به مشاهده نمونه طراحی شده هستید، کافی است اول یک نمونه سفارشی درخواست کنید. برای نشان دادن طرح مورد نظر خود، می توانید از فایلD 3 ما استفاده کنید یا نقشه فنی خود را برای ما ارسال کنید.

طراحی محصول

DESIGN

ما با داشتن ماشین آلات مدرن و کارکنان حرفه ای، محصولی را که می خواهید برایتان تولید می کنیم. ما همراه شما هستیم تا طرح دلخواه خود را بر اساس استانداردهای خاص پیاده سازی کنید. اگر نیاز به راهنمایی در انتخاب طرح مناسب دارید، ما به شما مشاوره طراحی حرفه ای می دهیم.

تغییرات رنگ

COLOR

در بخش رنگ کاری محصولات این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که در سفارش های تعداد بالا شما بتوانید با مشخص کردن رنگ دلخواه خود از طیف های گوناگون رنگی ، کالای خود را سفارشی و بسیار خاص دریافت نمایید .

انتخاب مواد

MATERIAL SELECTION

موادی که انتخاب می کنید فقط مربوط به ظاهر نیست. اگر شما در حال ساخت محصول خود هستید، شما به یک جعبه مقاوم نیاز دارید که بتواند در استفاده طولانی مدت دوام بیاورد. موادی که انتخاب می کنید بر عمر و کاربردی بودن پروژه شما تأثیر می گذارد. اگر می خواهید جعبه خود را با ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر شعله یا رده IP بهبود بخشید، ما می توانیم به شما کمک کنیم . ما می توانیم به شما یک مشاوره ارائه دهیم تا بهترین ماده را برای نیازهای شما پیدا کنید.

قالب سازی

MOULD MAKING

اگر با ابزارکاری یک محصول استاندارد نتوانید نیازهای پروژه خاص خود را برآورده کنید، باید قالب جدیدی بسازید. ما سابقه طولانی در زمینه ساخت قالب داشته و می توانیم با توجه به نقشه ها و مشخصات شما، قالب قطعه شما را با بالاترین دقت طراحی وتولید کنیم . ساخت قالب زمانی مناسب است که قصد دارید بر اساس یک طرح خاص، جعبه های تعداد بالا تولید کنید.

چاپ UV و لیزر

PRINTING & ENGRAVING

با چاپ گرافیک های رنگی، لوگو یا متن های جذاب روی محصول دلخواه خود، مشتریان خود را متحیر کنید. شما می توانید از روش های چاپ UV ، چاپ صفحه و چاپ لیزر برای پلاستیک و فلز در رنگ های مختلف استفاده کنید. با چاپ سفارشی، جعبه های خود را از ساده به شگفت انگیز تبدیل کنید.